دستگاه کره گیری بادام زمینی

دستگاه کره گیری بادام زمینی انواع مختلف دارند.

انواع دستگاه های کره گیری خانگی و فروشگاهی کاملا بدون صدا و لرزش کار می کنند.

این دستگاه ها دارای اندازه های مختلف در بازار هستند که هر ارگان بسته به کار خود می تواند، دستگاه های مورد نیازشان را از بازار  خریداری و استفاده نمایند.

برای یک کسب و کار جدید، بخصوص در صنایع غذایی باید به فصل و زمان مناسب آن نیز توجه داشت.

دستگاه های کره گیری بادام زمینی در 3 ظرفیت خانگی (3تا 5 کیلو گرم در ساعت)، فروشگاهی (6 تا 8 کیلوگرم در ساعت) و کارگاهی (10تا 18 کیلو گرم در ساعت) وجود دارند.

دستگاه های کره گیری از طریق سیستم هم زن که با نیروی گریز از حرکت کار می کند، چربی های موجود و مخلوط در انواع دانه های روغنی را نیز استخراج می کند و بدون تولید هیچ ضایعاتی، همه محصول ورودی (دانه های روغنی) را به کره تبدیل می کنند.

با استفاده از فلکه تنظیم خروجی دستگاه کره گیری می توان به راحتی نرمی و زبری کره را تنظیم کرد.

دستگاه های بادام زمینی که بیشتر به دستگاه های بادام زمینی معروف است، دستگاهی چند کاره است که می توان در صنایع عذایی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه های کره گیری بادام زمینی می تواند از انواع دانه های روغنی ارده و کره بگیرد و مواد غذایی مختلفی را تولید کند.

دستگاه های کره گیری بادام زمینی و ارده گیری یکی از دستگاه های تولیدی بسیار کاربردی است. و با استفاده از آن ها می توان کره هایی از مغز های مختلف مانند: بادام زمینی، فندق، پسته و…. تهیه و ارده میوه های مانند انگور و خرما را نیز تولید کرد.

برای خرید و فروش انواع بادام زمینی و کره بادام زمینی و محصولات مشابه آن، انواع مغزیجات و روغن گیری و کره گیری و ادویجات اعلا، شما عزیزان می توانید با بازرگانی قربانی، با شماره موبایل 09154486257 تماس بگیرید.

کانال تلگرام oilseeds

صفحه اینستاگرام iran_konjed

        دستگاه کره گیری بادام زمینی

کانال تلگرام oilseeds

صفحه اینستاگرام iran_konjed

 

 

ارسال یک دیدگاه